TurkceSpiker.Com| PES ve FIFA Portal
Go Back   TurkceSpiker.Com| PES ve FIFA Portal TurkceSpiker.Com İçerik
T.S.C Üyesi Ol Blog Haberler Bugünkü Mesajlar Arama
Sponsorlu Baglantilar
Sponsorlu Baglantilar

Spiker ve exTReme Serileri

Son Dosyalar

TurkceSpiker Youtube

TSC Youtube


TSC Twitter


TSC Son Twitler


Bunları Biliyor Muydunuz?

 
PES 2017 BARCA TRAILER İNCELEME VİDEOSU
Gönderen: BlackCat(v-i-p) Tarih: 28/07/2016 - 19:19
FORMALAR FORA!
 
PES 2017 15 eylül'de çıkıyor. Daha önce bazı bilgiler içeren videolar yayınlamıştık. Bu videoda barcelona'ya özel lisanslar, hakem spreyi ve forma çıkartma gol sevinci gibi özellikler göze çarpıyor.
 
 
PES 2017 gümbür gümbür geliyor. FIFA 17'de aynı şekilde. Bu sene ne oynayacağımızı şaşıracağız anlaşılan. Bu videoda dikkat çeken 2 özellik, hakemin frikik spreyi ve forma çıkartma gol sevinci. Yeni bilgiler geldikçe sizlere video hazırlarız.
 
 





Sponsorlu Bağlantılar
Anlatım(Tutorial) Videoları

Yazan : bariscakmak9 Tarih: 18. September 2016 - 12:31
fena oyun valla bide ucuza kapattık :D

Yazan : mnbay Tarih: 17. September 2016 - 17:35
pes 17 pc demoyu oynadım steam'dan ve abartıldığı gibi değişiklik yok.. pek bir fark göremedim malesef oyunda...Grafikler daha canlı olmuş, biraz kaleci kurtarışları eklenmiş,pek gerekli olmasa da kornel ibresi değişmiş, hatta ara paslar bozulmuş düğmeye uzunca basınca kısa kalıyor paslar..güncellemelerle düzeltirler demo oynadım çünkü...

Yazan : KraLeXeMrE Tarih: 17. September 2016 - 1:09
BEN PESCİYİM AMA BU SENE SANKİ FİFA 1 ADIM DAHA ÖNDE GİBİ GELİYOR BANA? Fifa 17: Bale'nin o kızarması terlemesi çok iyi olmuş Türkçe çeviri güzel. Lisans sıkıntısı yok Bazı yüz sıkıntıları var ama onlardan idare eder.. O gözlerin parlaklığı güzel yani Ama hala eski buglar var malesef :( -1 Bu yeni çıkan kariyer modu efsane olmuş bayıldım :D +5 up up Pes 17: Terliyor ama bide teri yansıyor bu güzel olmuş Lisans sıkıntısı çok kötü :( -1 Sprey izleri gelmesi çok iyi olmuş (animasyon olmalıydı inş güncellemede veya 2018de düzeltirler) Barcelona'nın stad görüntüsü Fifa'dan bile daha iyi olmuş. O Neymar'ın gol sevinci çok efsane olmuş bence. Kaleciler güçlenmiş bu iyi :) +4 up up Yani bu konuda bence Fifa önde gibi... Gelelim değişmeyen şeylere.. Pes'te değişmeyen şeyler: Lisans sıkıntısı: Bu lisans sıkıntısı Pes'in ilk yıllara kadar dayanıyor.. Bu sorunu malesef 2017'dede düzeltememişler hemde daha kötü olmuş malesef örneğin Real Madrid MD White olmuş :( Seyirci: Seyirciler tamam güzel olmuş ama çok karton gibi duruyorlar yüzlerini biraz daha az daha detaylı olsa iyi olacak. Gelelim Fifa'ya :) Fifa'da değişmeyen şeyler: Bug: Galiba Dünya'da en çok olan buglu oyunu diyebilirim.. Düzeltin şu bugları hakem sahanın dışına çıkıyor falanda filan. Yorumum bu kadar :D

Yazan : Ynsylcn Tarih: 14. September 2016 - 13:31
Ne zaman çıkacak haberiniz varmı pes 2017 Türkiye ligi

Yazan : Ynsylcn Tarih: 13. September 2016 - 18:04
Pes 2017 Türkiye ligi çıkacakmı

Yazan : DaRquZ Tarih: 12. September 2016 - 22:48
abi geçen yıl pes 16 ya hiç önem vermedin... bu sene türkçe spiker lisanslar felan extremi erken çıkarabilme şansın varmı..

Yazan : qkhn7 Tarih: 11. September 2016 - 16:24
Analigte istediğim para teklifini direk yapamıyorum bu özelligi en son pes 5 yani winig eleven 2009 serisinde hatırlıyorum ondan sonra kaldırdılar dahada yapmadılar ben bir oyuncuyu almak istiyorsam önce kendim göz kararı değer biçip para teklif etmek istiyorum ama öyle bişey yapıyolarki önce istek gönder sonra para teklifi yap aynı şekil benden oyuncu istediklerindede var ondada yüzde vermişler ona göre gelip gelmiyo sacmalık ben paramı teklif edim o gelir gelmez şu olayı çözemediler bitürlü

Yazan : maximus006 Tarih: 9. September 2016 - 22:26
Hasan bey, neden site eskisi gibi hareketli değil? Ayrıca fifa'ya karşı bir boykot mu uyguluyorsunuz ? Eskiden iki oyunu kıyaslayan videolar çeker yeniliklerle ilgili haberler verirdiniz! Bilmediğimiz bir şey mi oldu ? Eski bir üyeniz olarak bilmek isterim bir problem veya bir politikanız varsa ! İyi çalışmalar

Yazan : frodman Tarih: 8. September 2016 - 16:57
abi pes 17 16 13 için alex de souza yaması istiyorum lütfen 2016 kadrosu ile

Yazan : abdulronaldo Tarih: 8. September 2016 - 0:50
pes 2017 gümbür gümbür geliyooooooooooor

Benzer Konular
Bu konular İlginizi Çekebilir

Anahtar Kelimeler
keywords
pes 2017, pes2017, trailer inceleme, pes 2017 özellikleri, pes 2017 barcelona, nou camp, hakem spreyi, forma çıkartma gol sevinci, yeni gol sevinçleri, yeni hareketler, pes 2017 incelemesi, fifa 17, myclub, analig, Anlatım(Tutorial) Videoları, Genel kelimeler-

 
Anasayfa Arama

Bunları Kaçırmayın!

Kimler yeni
  • gokhan3131
  • emregms28
  • halilylmzz1996
  • tmrhn
  • Slayer17

Forumda Yeni Mesajlar

Forumdan Son Konular

Son yorumlar
 

Bugün En Çok Beğenilenler

Powered by vBulletin® Version 3.8.7 .
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd.
TurkceSpiker.Com
Style Design
CizgiOnline